Ersin Korkut: Bizde son sözü hep o söyler

İstanbul’u terk edip, Muğla’ya yerleştiğinizi duyduk. Orada yaşam nasıl?

Çok güzel. 12 yıl oldu. Dün gibi hatırlıyorum. 7 dönüm arazim var. Fidanlar, cevizler, limonlar ekiyorum. Bir şeylerle uğraşmak çok hoşuma gidiyor. Survivor için de çok değerli. Parkur, yüzme, bisiklet hepsini aynı anda yapabiliyorum. Çok güzel oldu benim için Muğla’ya yerleşmek.

Neydi bu radikal kararı aldıran?

Belki biliyorsundur ben bu işe başlamadan önce bulaşıkçılık yaptım. BKM’de kadınlar tuvaleti sorumlusu oldum. Sonra ünlü olup, para kazanınca daire sahibi oldum. Ama hep şunu düşünürdüm ben tek katlı bir evde doğup, büyüdüm. Burada rezidansta ’da yaşasan yine aynı pencereden dışarı bakıyorsun. Sonra direk kararımı değiştirip Muğla’ya gittim. Annemler de eve ilk geldiğinde “babama burası sana ne hatırlatıyor” dedim. Babam ağlamıştı.

Ersin Korkut’un bir günü nasıl geçiyor?

Çok güzel geçiyor. Ben sabah erkenden kalkıyorum. Köpeklerim var, tavuklarım var. Onlarla ilgileniyorum. Kahvaltımı yapıp, bisiklete biniyorum. Yeşilçam diye bir yerimiz var oraya gidiyorum. Sonra koşu yaparım, atış çalışırım…

Limon, Mess ve Jessie şimdi kime emanet?

Aileye ve çalışan bir arkadaşım var. Onlara emanet…

“KÖPEK SEVGİSİNİ BANA HAKAN ALTUN AŞILADI”

Hayvan sevginiz çok fazla. Öyle ki köpekleriniz için bir karavan aldığınızı da duydum.

Hakan Altun bana köpek sevgisini aşıladı. O zaman köpek sahibi oldu. Bir arkadaşım köpeğini bana vermişti. Ona su verdikten sonra elimi öpüp, teşekkür etti. Çok hoşuma gitmişti.

Hakan Altun ile var mı hiç anınız?

Bir gün bir arkadaşın evine gittik. Siyah, büyük bir köpeği vardı. Odada kilitliydi. Hakan Altun “köpeği aç” dedi. Bende o dönem korkuyordum. Arkadaşı odadan çıkardı. O zaman da babasını kaybetmişti. Hüzünlü bir müzik açtı. O müzik çalarken köpek de sahibiyle birlikte ağlamıştı. Hiç unutmam o günü…

Yılmaz Erdoğan sizin için ne ifade ediyor?

Benim için her şey. Hem babam hem abim hem patronum. Her şeyimi ona sorarım. Son sözü de biz de hep o söyler.

Yeniden Survivor’a gideceğinizi duyunca nasıl bir tepki verdi?

İlk gittiğimde çok güzel tepkiler aldım. Bir abi profili çizmiştim. Orada tatsız bir ölüm haberi almıştım. Onu da Yılmaz abim vermişti. Gurur duyuyorum, çok güzel bir profil çizdin demişti. Acun abi bu kez teklif geldiğinde ilk kabul edemedim yoğunluktan. Sonra Turabi gelemiyor. Bir sen eksiksin dediler. Bende madem son kişi kalmış geleyim o zaman dedim. Acun medyada toplandık. Sonra bir baktım Turabi elinde bastonla geldi. Benim için de sürpriz oldu. Çok da sevindim.

Bu sene SMS de olmayacak. Bu dengeleri nasıl değiştirir?

Herkesin performansı ve karakteri ortaya çıkacak.

Biz bu sene nasıl bir Ersin Korkut izleyeceğiz?

2021’de de gittiğimde kendimce iyi yarıştım. Acun abi de benden böyle bir şey beklemiyordu. En yaşlı bendim. Sağlık el verirse performans olarak tekrar kendimi ortaya koyacağım ve herkesi şaşırtacağım.

Ersin Korkut’u bu sene en çok ne zorlar?

Su oyunları zorlar. Daha önce Survivor’da çok az bir suda boğulma tehlikesi geçirdim. 3 O sırada Yasin ile yarışıyordum. Annem tandır ekmeği pişirip dağıtmıştı. Başıma bir şey gelmesin diye… Anne babaların dualarıyla ayaktayız.

Aile için de çok zor. Onlar da 24 saat izleyecekler muhtemelen…

Bu sefer annem hiç istemiyor gitmemi. Babam istiyor. Ama yapacak bir şey yok.

Sizin yarıştığınız dönemde Mert, Sercan ve Ersin üçlüsünün dostluğu çok konuşulmuştu. Bu sene Mert’i arayacak mısınız?

Biz çok güzel bir dostluk yakalamıştık. Bu sene Mert yok ama yine Sercan ile beraberiz.

Kimleri rakip görüyorsunuz? Bu beni zorlar dediğiniz bir yarışmacı var mı?

Ogeday var mesela zorlar diye düşünüyorum. Hakan Hatipoğlu, Furkan, Yunus Emre, Yasin…

Kimin şampiyon olmasını istersiniz?

Ben olmazsam Turabi olsun isterim. Turabi kardeşimizi çok araştırdım. Hayat hikayesi benimkine de çok benziyor. Büyük ihtimal onu görüyorum.

Ünlü ve popüler olmak Ersin Korkut’un hayatında neleri değiştirdi? Ersin Korkut bu sektöre girmeseydi hangi mesleği yapardı?

Bu kadar popüler olmasaydım tiyatroda ışıkta ya da dekorda olurdum. Ama yine oyuncu olurdum muhtemelen.

Sinema ve tiyatro arasında ağır basan taraf var mı?

Aslında en çok hoşuma giden tiyatro… Tiyatroda unutma lüksün yok.  Diziye çok sıcak bakmıyorum zaten. Dizi çok zor. İnsanlar demesin bu havaya girmiş diye ama artık iş seçiyorum.

“ÇOK AŞIK OLDUM AMA KARŞI TARAFIN HABERİ YOKTU”

Daha önce bir röportajınızda “âşık olursam evlenirim” demiştiniz. O röportajın üstünden 2 sene geçti ama biz hala bekar bir Ersin Korkut görüyoruz… Arkada bekleyen biri yok mu?

Arkada bekleyen biri yok. Annem de çok soruyor. Kimse yanlış anlamasın ama çevremde örnek evlilikler görmüyorum. Çok âşık olmak lazım ve karşılıklı olması lazım. Bir kere çok âşık oldum ama karşı tarafın haberi yoktu. Platonik bir aşk yaşadım. Gerçekten seversen anlarsın zaten.

Aileniz isyan etmiyor mu bu konuda?

Biz 5 kardeşiz. Bir kardeşim ve ben bekarız.  O da bir yıl evli kalıp, ayrıldı. Karşılıklı sevgi varsa evlenilir. Ben “Ersin” olarak varım. Ersin Korkut olarak değil de “Ersin” olarak evlenmek istiyorum.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

xxx